• time : 15:47
  • Date : Sun Apr 28, 2024
  • item visited : 28
  • news code : 5285
عملیات اجرایی انتقال آب غیر شرب به پارك علم و فناوری آغاز شد

با حضور استاندار، عملیات اجرایی انتقال آب غیر شرب به پارک علم و فناوری آغاز شد

صبح روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، با حضور استاندار خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحد های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و همچنین فضای سبز این مجموعه، کلنگ زنی شد.
طول لوله گذاری این پروژه ۶ هزار و ۷۰۰ متر است ‌.
محمدرضا حسین نژاد در آیین آغاز این پروژه ضمن قدر دانی از فعالیت های قبلی پارک علم و فناوری ، آن را زمینه ساز حرکت پرشتاب این پارک خواند و گفت:
قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده ی استان هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

استاندار توجه به نخبگان، تقویت هیئت های اندیشه ورز، ایجاد تعاونی های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تاسیس شرکت های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه های نیمه تمام را از اهم مواردی خواند که می تواند در جهش تولید موثر باشد.

وی افزود: فروش واحد های دولتی و اعطای مشوق های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار به حمایت های گسترده ی دولت از شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحد های فناور رفع شود.

قربانی رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیز در ابتدای این آیین ضمن تشکر از توجه استاندار خراسان شمالی به حوزه ی علم و فناوری استان، پارک علم و فناوری را حلقه ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک های صنعتی استان برای ایجاد  شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد .

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه ی کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه ی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد های زیر مجموعه عملا وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در پایان گفت: ستاد اقتصاد دانش بنیان استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

استاندار خراسان شمالی در حاشیه ی این آیین، از پروژه ساختمان ۸ واحدی که قرار است در اختیار واحدهای فناوری استان قرار گیرد نیز بازدید کرد و پیشرفت پروژه را از بازدید قبلی تاکنون تحسین کرد.

♻️ با ما همراه باشید

━━━━━ 💫 🇮🇷 💫━━━━━

🆔 Telegram: @nkh_park
🆔 Instagram: @nkh_park
🆔 Eitaa: @nkh_park
☎️ 0582285801 _3
🌐 www.nkstp.ir

━━━━━ 💫 🇮🇷💫━━━━━

روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان شمالی

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.13.0
    V6.1.13.0